עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
page
Filter by Categories
המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
זירת המומחים
חוק ומשפט
מהירות מופרזת
מידע ומאמרים
נהיגה בשכרות
נהיגה בשלילה
נהיגה ללא רישיון
נהיגה תחת השפעת סמים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
שלילת רישיון
תאונות דרכים

ייעוץ משפטי לחברות המעניקות רכבים לעובדים

צוות האתר
ייעוץ משפטי לחברות המעניקות רכבים לעובדים

ייעוץ משפטי בניסוח הסכמי עבודה וניהול אפקטיבי של עובדים עם מכונית

העסקת עובדי שטח כרוכה בהתמודדויות שונות, הן בפן הניהולי והן בפן האישי. כאשר עובדי שטח מקבלים רכב מהחברה, המשמעות היא שנהגים רבים נוספים לכבישי ישראל, בחסות מקום העבודה שלהם. למרבה הצער, הסטטיסטיקה מראה כי חלק מתוך אותם הנוהגים ברכבי חברה, יהיו מעורבים בתאונות דרכים ברמות שונות או שיגרמו לנזק כלשהוא במכונית השייכת לחברה. כל סיטואציה שכזו, מביאה עמה שאלות משפטיות ואתיות שכדאי, בכדי לענות עליהן בצורה נאותה, לקבל ייעוץ משפטי מתאים בתחומים הרלוונטיים.

מהם האתגרים בניהול עובדים המקבלים מכונית כחלק מתנאי ההעסקה?

שכירת שירותיו של עורך דין מסחרי היא רלוונטית לכל חברה גדולה, אשר זקוקה לייעוץ באשר לניסוח חוזים מול חברה אחרת – במקרה הזה מול חברה נוספת שבבעלותה צי רכבים. המטרה בליווי של פרקליט מומחה כאן, היא בהענקת ייעוץ לשותפות או להסכם העבודה מול החברה המשכירה את הרכבים, לרבות עריכה של הסכמי הלוואה שונים בעת הצורך. האתגר המורכב יותר מגיע, כאשר העובד מקבל את המפתחות של המכונית לידיו ומתחיל למלא את תפקידו. מעבר למורכבות של פיקוח על עובדים שאינם נמצאים בתוך מבנה אחד אלא מתנהלים באופן עצמאי, ישנו הסיכוי התמידי למעורבות בתאונה או בפגיעה כלשהיא ברכב. בין אם העובד עצמו אחראי על הסיטואציה שנוצרה ובין אם רכבו נפגע כתוצאה מטעות של אדם אחר, חשוב שלמעסיקיו יהיה ליווי צמוד גם של פרקליט מתחום התעבורה.

התמודדות עם עובד שעשה תאונה ברכב חברה

כאשר אדם נענש בשלילת רישיון, בקנס או בענישה חמורה יותר, בשל עבירות תנועה שביצע או פגיעה שהיה אחראי לה במסגרת הנהיגה שלו, עורך דינו יכול לעשות את המיטב בכדי לייצג את האינטרסים שלו בצורה מיטבית. "המתקת העונש" היא אפשרית בחלק מן המקרים, כאשר בכל מקרה, במגזר הפרטי, הטיפול הוא ישירות מול הנהג ואת התוצאות של מעשיו הוא סופג בעצמו. כשמדובר בארגון שמעניק לעובדיו רכב חברה, אלו הם מקרים שונים לגמרי, כאשר החברה עצמה מעורבת בכל מקרה בסיטואציה ונאלצת להתמודד עם כל הכרוך בטיפול במקרה. ברוב המצבים, יקבע בית המשפט כי כאשר מתרחשת תאונה, העובד לא יהיה זה שישלם על הנזקים – אלא המעסיקים שלו.

כיצד עורך דין תעבורה יכול לסייע לעובד שהיה מעורב בתאונה?

בלא מעט מן המקרים הנהגים של רכבי חברה, אשר גרמו לפגיעה ברכבים אחרים או שרכבם נפגע בעצמו, יכולים לטעון כי הרכבים הוצגו בפניהם כתקינים ומבוטחים, מכאן שהארגון שבו הם עובדים צריך לשלם על הנזקים שנגרמו בתאונה. עורך דין תעבורה יכול לתמוך בטיעון כזה, לוודא מול החברה ובסיוע עורך דין מסחרי באשר לניסוח ההסכם בין המעסיק לבין חברת השכרת הרכבים ולגבי היקף הביטוח – ובכך להסיר אחריות כספית מהנהג עצמו.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

הוצאה לפועל והחוק

הוצאה לפועל והחוק

ההוצאה לפועל- מה זה אומר? בישראל מתפקדת לשכת ההוצאה לפועל, שתפקידה הוא לבצע הליכים ביצועיים – מנהלתיים בהוראת בית המשפט

קרא עוד »
דילוג לתוכן