עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
page
Filter by Categories
המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
זירת המומחים
חוק ומשפט
מהירות מופרזת
מידע ומאמרים
נהיגה בשכרות
נהיגה בשלילה
נהיגה ללא רישיון
נהיגה תחת השפעת סמים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
שלילת רישיון
תאונות דרכים

כיצד ניתן למצוא עורך דין גירושין טוב?

צוות האתר
כיצד ניתן למצוא עורך דין גירושין טוב?

בזמן שזוג אחד מכל ארבע זוגות מתגרשים, אפשר להבין מדוע עורכי דין גירושין נחשב לאחד התחומים הפופולאריים ביותר בעולם המשפט. מנגד, גם עורכי דין שמתעסקים בתחום ידעו לומר, שמדובר בתחום הרגיש ביותר, כנראה, שיש בעולם המשפט וללא ספק מדובר באחד התחומים המשפטיים המסובכים ביותר שיש.

בניגוד למרבית תחומי המשפט השונים בהם עוסקים עו"ד אחרים, ניתן לומר כי עורך דין גירושין הוא הרבה מעבר למשפטן שמתעסק בחוקים ותקנות אשר מבקש להציג פרשנויות של החוק לכאן או לכאן. עורך דין שעובד עם גבר או אישה שעומדים בפני תהליך גירושים הוא קודם כל פסיכולוג, משענת שמשמשת את בני הזוג הפרודים בשעת מצוקה, אולי בשעה הקשה של חייהם האישיים – על אחת כמה וכמה כאשר מעורבים בעניין ילדים.

אז אפשר לומר שתפקידו של עורך דין הרבה פעמים חוטא לעצם מטרתו. אם בדרך כלל מטרתו של עורך דין היא לגשת למשפט עבור הלקוח שלו ולנצח, במקרים שמעורבים ילדים, הרבה פעמים הוא יצטרך להיות הבלם שימנע מבני הזוג את הריצה לבית משפט ודווקא יציע להם לחפש חלופות הרבה יותר נעימות גם אם הן יותר פשרניות, דוגמא גישור או הסכם מוקדם.

3 סיבות לאופטימיות

לשמחתם של גברים ונשים אשר מחפשים עורך דין לצורך הליך גירושין, היום הרבה יותר קל למצוא מאשר בעבר – יש לכך 3 סיבות עיקריות:

  1. הסיבה הראשונה, אובייקטיבית יש היום הרבה יותר עורכי דין בישראל ורבים מהם מתמחים בתחום של גירושים.
  2. לצערנו, יש הרבה יותר גירושים אז הרבה יותר אנשים מכירים עורכי דין גירושים, זה לא דבר נסתר כמו פעם.
  1. יש לנו את האינטרנט שמאפשר לנו למצוא עורכי דין בדרכים שונות, עם זה דרך מדריכים, אינדקסים, ואתרים ישירים של עורכי דין. אנחנו גם יכולים לקרוא הרבה יותר חומר על עורכי דין שמתעסקים בתחום וכן חומר מקצועי שיעזור לנו למצוא בקלות לדעת מה עלינו לחפש.

על מה חשוב לנסות לשים דגש?

  • ראשית, עלינו לבחון שמדובר בעורך דין שזמין לתהליך שלנו. ישנם עורכי דין שיסכימו לקחת את התיק אבל ידחו את העיסוק בו, דבר שיעלה לנו כסף וזמן. מוטב לקחת עורך דין שיהיה זמין לעבודה עמנו במהירות. כך נוכל להמשיך הלאה בחיינו.
  • שנית, מוטב לקחת עורך דין מנוסה שטיפל כבר בעבר בעשרות תיקים של גירושים. אחרת אנחנו עלולים למצוא את עצמנו במצב לא נעים עם עורך דין חסר ניסיון שלא ידע כיצד לעזור לנו.
  • כמו שציינו בהתחלה, עורך דין גירושים הוא מישהו שהוא הרבה מעבר לעורך דין, הוא פסיכולוג. מכאן שהכימיה שלנו איתו חשובה מאוד, ככל שתהיה לנו כימיה יותר טובה איתו, כך נוכל להרגיש הרבה יותר בטוחים ונוכל לסמוך עליו יותר, זה יעזור לו ויעזור לנו בתהליך.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

בית משפט לתעבורה

בית משפט לתעבורה

עבורה – טענות מקדמיות בבית משפט לתעבורה טענה מקדמית היא טענה אשר מעלה נאשם בבית משפט כאשר לרוב מדובר בסוג

קרא עוד »
הוצאה לפועל והחוק

הוצאה לפועל והחוק

ההוצאה לפועל- מה זה אומר? בישראל מתפקדת לשכת ההוצאה לפועל, שתפקידה הוא לבצע הליכים ביצועיים – מנהלתיים בהוראת בית המשפט

קרא עוד »
דילוג לתוכן