עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
page
Filter by Categories
המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
זירת המומחים
חוק ומשפט
מהירות מופרזת
מידע ומאמרים
נהיגה בשכרות
נהיגה בשלילה
נהיגה ללא רישיון
נהיגה תחת השפעת סמים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
שלילת רישיון
תאונות דרכים

הוצאה לפועל והחוק

צוות האתר
הוצאה לפועל והחוק

ההוצאה לפועל- מה זה אומר?

בישראל מתפקדת לשכת ההוצאה לפועל, שתפקידה הוא לבצע הליכים ביצועיים – מנהלתיים בהוראת בית המשפט או בשפה עממית יותר, לגבות מהחייב את מה שצריך וזאת בהוראת בית המשפט. עורך דין הוצל"פ עוסק בכל מה שקשור אל ביצוע או סירוב לבצע את פסקי הדין מטעם בית המשפט, או מצד הנושה, שלו מגיע הכסף/החוב.

למרות האמור לעיל, חשוב להבחין כי ניתן במקביל לגשת ללשכה להוצאה לפועל ללא עורך דין או הליך מקדים בבית המשפט וניתן להגיש תובענות בסכומים מסוימים ישירות להוצאה. בעבר, ניתן היה לכלוא אנשים שהיו חייבים להוצאה לפועל, אך כיום אסור לכלוא אנשים שחייבים בחוב, אלא אם מדובר על מקרה חריג שאושר על ידי בית המשפט. לעומת זאת, יש אפשרות להטיל מיני איסורים והגבלות על החייבים, לרבות איסור החזקת רישיון נהיגה, צו עיכוב יציאה מישראל ועוד.

עורך דין ? איך הוא עוזר?

עורך דין הוצאה לפועל הוא מומחה משפטי שעוסק בכל הקשור אל איחוד תיקים, גביית חובות, ייצוג של חייבים ושל זוכים, התנגדויות ועוד. במאמר זה נסביר מדוע כה חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין מומחה בייעוץ משפטי, לצד ליווי וייצוג החייב בפני בית המשפט.

אם אתם שואלים את עצמכם מדוע לשכור עורך דין לו אתם צריכים לשלם כסף אם אתם יכולים לפנות ישירות להוצאה לפועל ולהימנע מהוצאות כספיות, קרוב לוודאי שאינכם יודעים שאנשים ללא ידע משפטי והיכרות עם המערכת הבירוקרטית המשפטית וכל הקשור אל ההוצאה לפועל בישראל, לא תמיד מצליחים להשיג את מה שהם רוצים. למעשה, ברוב המקרים הדברים נעשים בצורה לא מקצועית והתוצאות הן בהתאם. עורך דין הוצל"פ הוא אותו מומחה משפטי בעל ידע רב בכל הקשור אל הליכי ההוצאה לפועל הסבוכים ותחומים נוספים, כגון איחוד תיקים (על מנת שבעל החוב יוכל לשלם את הסכום המלא לכלל תיקי הגבייה הפתוחים תחת תיק אחד), מצב בו התיק עובר מהלשכה להוצאה לפועל אל מערכת בתי המשפט בישראל (משום ההתנגדות לביצוע השטר), גביית חוב ממשתמטים, תהליך פתיחת תיק בהוצאה לפועל והליכים נוספים.

לסיכום, אם אתם מצויים במצב בו חייבים לכם כסף (דהיינו אתם הנושים) ומסרבים לשלם את המגיע לכם וזאת למרות שניתן פסק דין לתשלום החוב, או אם אתם נמצאים במצב בו אתם מעוניינים לאחד תיקי חוב, להגיש התנגדות לביצוע שטר, או שהנכם זקוקים לייצוג בפני מערכת בתי המשפט בישראל, עורך דין שמומחה בתחום ההוצאה לפועל הינו הכתובת הנכונה עבורכם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

בית משפט לתעבורה

בית משפט לתעבורה

עבורה – טענות מקדמיות בבית משפט לתעבורה טענה מקדמית היא טענה אשר מעלה נאשם בבית משפט כאשר לרוב מדובר בסוג

קרא עוד »
דילוג לתוכן