עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
page
Filter by Categories
המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
זירת המומחים
חוק ומשפט
מהירות מופרזת
מידע ומאמרים
נהיגה בשכרות
נהיגה בשלילה
נהיגה ללא רישיון
נהיגה תחת השפעת סמים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
שלילת רישיון
תאונות דרכים
מצלמה ברכב יכולה להציל אתכם!

יש סיבות רבות בגינן אנשים מתקינים כיום מצלמות ברכב שלהם, אך הסיבה החשובה ביותר היא שמצלמה ברכב יכולה להציל אתכם משלילת רישיון ולסייע לכם במקרה של תאונה או פגיעה ברכב אחר! זהו ללא ספק יתרון גדול וחשוב, שמצדיק להתקין מצלמה ברכב הנקראת גם "מצלמת דרך". המחירים של המצלמות הללו נמוכים למדי ולכן מצלמות הרכב הפכו פופולאריות מאוד בשנים האחרונות. בכתבה זו נפרט על אודות נושא זה.

היתרונות הרבים של מצלמת רכב

מהי בכלל מצלמת רכב? את המצלמה הייחודית הזו, אשר למעשה מצלמת את כל הנסיעה, ניתן להתקין על השמשה הקדמית של הרכב או על הדשבורד (ולכן היא גם מכונה "מצלמת דשבורד"). המצלמה מצלמת את כל הנסיעה ויוצרת סרטון, אותו ניתן להוריד למחשב וכמובן גם לצפות בו. ומדוע זה כל כך חשוב? מכיוון שהסרטון הזה יכול להציל אתכם במקרה של תאונה או פגיעה ברכב אחר. כאשר יש תיעוד מצולם לנסיעה, ניתן להוכיח בקלות שאתם לא אשמים או לחילופין – שהצד השני אשם. כך תוכלו להתגונן בבית המשפט ולהוכיח את צדקתכם (אם אכן אין המדובר באשמתכם), ובזכות ההוכחה המוצקה הזו, תימנעו מקבלת קנסות, דוחות ואפילו שלילת רישיון או מאסר (במקרים של תאונות חמורות במיוחד).
גם כאשר פוגעים ברכב שלכם או גונבים ממנו ניתן לעשות שימוש בחומר המצולם. במקרה של גניבה מהרכב ניתן לזהות את הגנב ובמקרה של פגיעה ברכב (למשל בזמן חנייה או במהלך נסיעה) החומר המצולם יוכל לסייע לכם להגיע אל הנאשמים ולהוכיח אשמתם.

אך מעבר לכל אלה, יש למצלמת הרכב יתרונות נוספים, בין היתר – הצילום עצמו של הנסיעה המהנה (ניתן לשמור את הסרטון ולערוך אותו לאחר מכן ל"סרט מסע"), במקרה של תביעות ביטוח ניתן להשתמש בחומר המצולם, וגם במקרים של "הונאות דריסה" (בה אנשים טוענים כי דרסתם אותם), החומר המצולם יוכל להציל אתכם. כמובן שלא חייבים לשמור את כל החומר שצולם, וניתן מדי יום למחוק חומר לא רלוונטי ולשמור רק חומר שאתם זקוקים לו. במקרה של תביעות ביטוח, החומר המצולם יכול להיות ההבדל בין קבלת פיצוי מלא לבין דחיית התביעה שלכם!

מוצר פשוט ונוח לתפעול!

יש לציין כי המדובר במוצר זול למדי (ניתן להשיג כיום מצלמות בעלות של כמה מאות שקלים בודדים – בדקו, פשוט מאוד לתפעול, ובהחלט במוצר ששווה את המחיר שלו. מומלץ כמובן לערוך סקר שוק בטרם בוחרים במצלמה מסויימת, אך גם המצלמות הזולות ביותר הן לרוב איכותיות, מצלמות ברזולוציה גבוהה ובזוויות רבות, וניתן להתקין אותן ברכב בקלות. ככל שהמחיר עולה כמובן שהמצלמה היא איכותית יותר אך מומלץ לקנות רק מצלמה שנמצאת במסגרת התקציב שלכם. כאשר בוחרים מצלמת רכב, יש לשים לב לפרמטרים כגון קלות ההתקנה ברכב, איכות הצילום, רזולוציות וזוויות הצילום האפשריות, כמות המידע שניתן לצלם בטרם מעבירים את החומר למחשב, אורך חיי הסוללה ועוד. ניתן כיום להשיג מצלמות רכב החל ממחירים של 150-200 שקלים ועד למחירים של אלף שקלים ומעלה. סקר שוק איכותי יסייע לכם לאתר את המצלמה המתאימה לכם ביותר במחיר התחרותי ביותר!

אז אם מחפשים אביזר שיסייע לכם לצלם את הנסיעה שלכם ובעיקר להוכיח את צדקתכם בפני הרשויות בכל הנוגע לתאונות דרכים ונזקים הקשורים בנסיעה, מצלמת רכב היא האביזר המושלם עבורכם!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן