עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
page
Filter by Categories
המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
זירת המומחים
חוק ומשפט
מהירות מופרזת
מידע ומאמרים
נהיגה בשכרות
נהיגה בשלילה
נהיגה ללא רישיון
נהיגה תחת השפעת סמים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
שלילת רישיון
תאונות דרכים

קריירה בתחום עריכת דין

צוות האתר
קריירה בתחום עריכת דין

יש התמחויות בתחום המשפט שמושפעות לרעה בזמנים של מיתון, אבל יש תחומי התמחות אחרים שמשגשגים גם כאשר הזמנים הם קשים.

תחומי התמחות אלה, שנפרט להלן, מאפשרים לכם, עורכי הדין, לערוך תפנית ולבנות קריירה בתחומים אלה. לכן, אם אתם תרים כעת אחר משרות פנויות ומבקשים אימון קריירה כעורכי דין, לפניכם מספר תחומי התמחות צוברי תאוצה, שבהם הביקוש לעורכי דין מקצועיים ומנוסים הוא גבוה למדי.

1.      דיני איכות הסביבה

המודעות הגוברת לבעיות סביבתיות, כמו עידוד השימוש בטכנולוגיה נקייה או מחודשת, יצרה מקומות עבודה חדשים לעורכי דין שמתמחים בתחום חוקי שמירת הסביבה. ככל שהולכת וגוברת העדיפות להפיכת העולם לירוק יותר, כך גם עולה הביקוש לעורכי דין שיכולים לייעץ ללקוחות בכל הנושאים שקשורים ליוזמות ירוקות ולקיימות. מומחים צופים שחקיקה שנוגעת לגז החממה, לשינויי האקלים, להתחממות הגלובלית ולנושאים סביבתיים אחרים, תלך ותגדיל את שוק העבודה לעורכי דין בתחום הסביבה בשנים הקרובות. כך שכל חיפוש עבודה בתחום זה יש לו פוטנציאל להניב פירות די מיידית.

2.      דיני פשיטת רגל

תחום פשיטת הרגל הוא אחד התחומים שצומחים במהירות רבה בענף המשפטי היום, כשהאבטלה גדלה, וכאשר לצרכנים רבים אין אמצעים כספיים כדי לשלם את החובות, ובעיקר את שכר הדירה או המשכנתא. אין ספק שהקריאות הרועמות ל"צדק חברתי", מאששות שזהו אכן מצבם של אנשים פרטיים רבים, ושל בעלי עסקים שנאלצים לקבל עזרה משפטית כדי לנסות להציל את נכסיהם. ככל שמתרחשות יותר פשיטות רגל, כך השוק זקוק ליותר עורכי דין בתחום זה. לכן, כדאי לשקול ייעוץ קריירה שיוביל אתכם להתמחות בתחום זה.

3.      דיני עבודה ותעסוקה

כאשר הכלכלה היא חזקה, יותר אנשים מצליחים למצוא תעסוקה במהירות, ופחות עובדים נוטים להכריז על סכסוכי עבודה מול המעסיקים. יחד עם זאת, היועץ המשפטי של הארגון צריך לחזות ולהתכונן באופן תמידי לימים קשים יותר, שבהם ייתכן והארגון יצטרך להתמודד עם סכסוכי עבודה ותביעות של עובדים מפוטרים. אם אתם מחפשים ייעוץ קריירה ומשרת יועץ משפטי קורצת לכם, כדאי להתמחות בעריכת דין בתחום חוקי העבודה והתעסוקה.

4.      דיני קניין רוחני

הקניין הרוחני הוא הנכס היקר ביותר של הארגון. התפתחויות חדשות בתחום המדע והטכנולוגיה יכולות ליצור ביקוש לעורכי דין בעלי רקע מיוחד בתחומים אלה. זאת, על מנת לסייע בשמירה על הנכס הרוחני של העסק, של הסופר, של הממציא, של המוסיקאי ושל כל היוצרים האחרים. בנוף התחרותי של ימינו, דרישה לעורכי דין בתחום חוקי הקניין הרוחני הולכת וצומחת. ככל שההמצאות והממציאים ימשיכו להתקיים, כן יהיה צורך גם בשירותיהם של עורכי דין בתחום, גם כדי לשמור על זכויותיהם של בעלי רעיונות חדשים וגם כדי להגן על הבעלות של יצירות קיימות. כאשר תחומי משפט אחרים מושפעים ממיתון כלכלי, תחום הקניין הרוחני ממשיך לשגשג. לכן, ראוי לבחון בעת חיפוש עבודה אם כדאי לשנות כיוון ולהתחיל להתמחות בדיני קניין רוחני.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן